פרסום על אוטובוסים - מדיה בתנועה ברשותינו זיכיון ובלעדיות לפרסום על אוטובוסים של חברות:
 ”אפיקים“, “קווים“, “סופרבוס“ "דן בדרום" ו“נתיב אקספרס“ בפריסה רחבה של אוטובוסים עירוניים בכל רחבי הארץ:
לחץ להגדלה ​​​​​​​

פרסום על אוטובוסים- רואים אתכם בכל מקום

ישנם יתרונות רבים של הפרסום על האוטובוסים, היות ופרסום זה, יהיה זול יותר מול שלטי חוצות, פרסום בטלוויזיה או באינטרנט, ברדיו או בקולנוע. יש לדעת, כי פרסום על אוטובוסים, נתפס באופן כזה שהוא מיועד לכל סוגי העסקים, אם קטנים או אם גדולים ובכל תחום אפשרי. הפרסום, בדרך זו הוא ממש כמו באז ולכן, עסק שמפורסם על גבי אוטובוסים יהיה ממותג אוטומטית  וייראה כמוביל בתחומו. השלטים הגדולים ומושכים את העין, הם אלה שמושכים  גם את עיני הלקוחות העתידיים , יש לדאוג כי המסרים יועברו נכון לציבור לקוחות, כך שתוכלו להפיק את המקסימום ע"י פרסום שממונע בכבישים ברחבי הערים השונות בישראל, מה שמהווה יתרון משמעותי, אשר אינו קיים באפיקי פרסום אחרים.
ההנעה לפעולה, היא הדבר הבולט ביותר כאשר אתם ניגשים לבצע פרסום על אוטובוסים. העוברים ושבים, רואים אתכם בכל מקום, אתם הופכים להיות מוכרים יותר  הפרסום על אוטובוס, גורם לכך שאנשים רבים נזכרים, כי הם אכן זקוקים לשירות או למוצר אשר אותו אתם מפרסמים.

פילוח הלקוחות על פי האזור הגיאוגרפי של מסלול האוטובוסים

חברת בלומנטל מדיה, מפלחת היטב את השטח הגיאוגרפי, על פי מיקום העסק, כך שהלקוחות, יהיו מודעים לעסק שנפתח או קיים בסביבתם, אשר עשוי לשמש אותם. חברת בלומנטל מדיה, מפרסמת עסקים שונים, על שטחי הפרסום על גבי האוטובוסים הנוסעים ליעדים הרלוונטיים, בערים בהם קיימים העסקים שמפרסמים באמצעות אוטובוסים. פרסום על אוטובוסים הוא שוטף ואוכלוסייה רבה ומגוונת רואה את הפרסום לאור העובדה, כי כל קו אוטובוס, שיש עליו פרסום, משתנה כמה פעמים בשבוע. קחו לדוגמא למשל, אם אוטובוס קו מס'11 יותר ביום ראשון, אותו הקו, ישתנה ויהפוך להיות קו מס' 4 וכן הלאה. כל קו אוטובוס, מתחיל את פעילותו, בשעה :6:00 בבוקר ומסיים את הנסיעה בשעה 1:00 לפנות בוקר, כך שהחשיפה הינה גדולה לפרסומת הנמצאות על גבי קווי האוטובוס השונים
​​​​​​​
כל אוטובוס , נוסע שעות בכבישים ואם מדובר על ערים צפופות, בפקקים ניתן לראות טוב יותר את הפרסום שלכם. זו הסיבה, שיש לבחור בחברת בלומנטל מדיה מתאים, אשר יחס העלות מול התועלת תהיינה משתלמות במיוחד עבורכם. במידה וראיתם כי הפרסום אכן עובד {ואין סיבה שלא..} יש לדאוג להמשכיות  כך שתהיו תמיד בסביבה...

כשאתם מופיעים על גבי אוטובוסים- אין סיבה שלא יראו אתכם

חשבו על כך שהפרסום שלכם מופיע בכל מקום, מה שמפתיח חשיפה מקסימלית של בית העסק שלכם. יתרון זה הינו מוכח כבר שנים, כאשר אתם רואים כי כל הקווים הציבוריים, יש עליהם פרסום שמושך את עיני הנוסעים ועיני  העוברים ושבים והמכוניות הנמצאות בכבישי הארץ.

בלומנטל מדיה- הדרך שלכם לפרסום יעיל יותר

על מנת לפרסם את העסק או המוצר שלך על גבי אוטובוסים, יש לפנות לחברה שמוכרת שנים בתחום פרסום על אוטובוסים. אחת החברות המובילות והוותיקות בתחום הינה בלומנטל מדיה, אשר מעניקה מענה מדויק. החברה קיימת כבר 14 שנה ושואפת למצוינות. היושר , האמינות והמקצועיות, הן מילות המפתח של החברה, אשר סייעה לרבים 
​​​​​​​מלקוחותיה להיות רווחיים לאחר שהפרסום הבולט שלהם על גבי אוטובוסים, משך את עיני הלקוחות השונים וגרם לסקרנות לגבי המוצר או השירות שהם מעניקים.
בלומנטל מדיה, מפרסמת על גבי אוטובוסים הפעילים בערים מסוימות. הפרסום הינו על אוטובוסים של חברות: אפיקים, סופרבוס, דן בדרום ונתיב אקספרס. אנו בבלומנטל מדיה, זכינו במכרז ומחזיקים בבלעדיות.  

פרסום באוטובוס התיירותי
של תל אביב

האוטובוס התיירותי של תל אביב כבר הפך לשם דבר, אצל תיירים וישראלים כאחד שרוצים לעשות סיבוב תל אביבי מדליק בעיר. הסיור באוטובוס התיירים עובר באטרקציות תיירותיות שונות בעיר, כגון האוניברסיטה, נמל תל אביב, כיכר רבין, הטיילת, מוזיאון האצ"ל, יפו העתיקה ועוד. אוטובוס התיירותי של תל אביב עושה ארבעה סיבובים ביום של שעתיים וחצי ומוזמן בשעות הערב בין חמישה לשישה אירועים (בר/בת מצווה, חתונה, מסיבת רווקים/ות, יום הולדת וזאת בכל שעה אפילו בלילה) ממוצע בחודש, ובכך נחשפים אליו אלפי איש ביום. לחברת ”בלומנטל מדיה“ יש את הזכיינית לשווק ולתפעל את הפרסום באוטובוס התיירותי של תל אביב .
​​​​​​​ צפו במסלול הקו
  • מפת מסלול הקו

קד“ם מכירות בתנועה

בימינו קיימים אין ספור של מדיות שונות לפרסום בשוק הפתוח שלטי חוצות, עיתונים למיניהן, טלוויזיה וכ"ו. כל הנמנים נהפכו להיות חלק בלתי נפרד מנופנו היום יומי כך שבמקרים רבים אנחנו מתעלמים מהן ולא באמת שמים לב לאינפורמציה שבתוכן.

חברת בלומנטל מדיה פיתחה מדיה חדשה שהקהל הרחב בכל קצוות הארץ לא יוכל להתעלם ממנה ולהישאר אדיש ומה שנותר לו ליישר מבט , להתבונן , להסתכל, להסתקרן, ואף להוציא מצלמות ולתעד את הנעשה. רכב מסחרי אשר יחובר לו גרר בעל שלושה צדדים (ניתן למתג את העגלה במבצע על מנת לבחון את המדיה)

 לרכב מערכת כריזה בה נוכל להשמיע מבחר פרסומות ומסרים.
 לרכב שיהווה פרסום בתנועה תבנה תוכנית עבודה חודשית לפיה בכל יום ניתן לבחור את מסלול הפרסום ושיווק המוצר.
 שעות פעילות: 8 שעות ביממה.
 פלטפורמה זו מאפשרת לטפל בכל הערים בעת ובעונה אחרת.
 באפשרות הנהג לחלק פליירים.
​​​​​​​
*ברצוננו לציין שפרוייקט מסוג זה נעשה כבר עם ”קופת חולים לאומית“ ורשת ”מחסני כמעט חינם“ אשר נחל הצלחה הרבה והמשכות הקד"ם לתקופה שנתית.

Coi בניית אתרים
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק